2012年4月15日

我和我的愛爾蘭

工作假期Working Holiday,相信今天大部份人對這個字也不陌生,甚至嚮往。拿出智能手機打開那個日曆apps,一下一下拉到3年前,就是2009年6月,facebook當道xanga息微的年代,我就在status打了句...「我出發了」。出發到哪?就是那個一說Ireland人家會問你是否冰島,說首都是都柏林人家會問你是否德國柏林的地方--愛爾蘭Ireland的都柏林Dublin 。香港沒有直航機還要在英國倫敦轉機的地方,去那「偏遠地區」幹什麼?就是 工作假期Working Holiday  。

載著兩顆冒險心的Air New Zealand客機

出奇地冷清的倫敦機場Terminal 1

等候轉機到都柏林的十多個小時,Costa Coffee x Arashi 陪伴一夜

著陸愛爾蘭都柏林前的景象,怪不得國家代表顏色是綠色!

這一抹綠,在往後日子也常陪伴在側



接下來的篇章要記錄這年工作假期的點滴,為看著這篇文章的你,對這玩意有更深的了解。
放心,我的記性真的不錯,即使事隔快3年,發生過的還是銘記於心。


P.S. 我不懂攝影,也沒有優秀器材,但每幀照片呈現的,也是最真實的記憶

8 則留言:

  1. 你好呀,見你既留言都有口語,咁我都用口語啦!XP(好啦,其實係我懶)
    我今年19歲,預備同說服緊屋企人比我21歲比我去W.H(因為屋企比較保守- -"),上網搵緊W.H既時候睇到你既Blog。
    講真果句!你個Blog好正呀!
    一來好少人去Ireland W.H,仲要你又講埋邊度買野平!第二度冇依D講架!!
    同埋你公司既福利真係好好呀!又有野食,又有交通津貼,仲有工餘津貼!雖然要通宵,但有咁好既福利係香港真係九成九都無!
    想問問少少野,我其實學歷都唔係咁好(得中五),英文就仲差- -"
    - 去到會好難搵工嗎??
    - 英文差去到會唔會好唔方便?
    - 住宿方面難搵嘛?
    如果你有時間的話請麻煩你解答,好難得先會見到去過愛爾蘭既"同志"好感動!!><
    謝謝你!
    Erin

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Erin,

      多謝支持~:)
      哈哈~口唔口語都係中文,大家溝通到就得^^
      首先好開心見到有朋友支持呢個活動~
      咁老實講英文溝通到當然會方便d啦,例如見工,租屋,銀行etc.
      當面講都仲好d,有時電話講真係聽唔到佢講乜...^_^"
      英文無咁好既就要睇你會唔會做華人工,例如餐館,廚房等.
      不過你放心,我都有遇過英文唔係特別標青既朋友,憑住一顆決心都生活到無問題~最緊要睇你主唔主動 :)
      講到英文差其實不少歐洲國家既人英文都唔好(笑)
      其實我英文都唔特別好..係幸運地遇上呢個工作機會~
      你仲有2年時間,可以讀course進修下先,唔係話要精通,但起碼讀到你有信心唔會再覺得自己英文差先 :)
      至於住宿方面,你都係預住sharehouse?
      有資金d既咪單人房,慳慳地就同人share雙人房~
      基本上人人都去呢個網度搵床位~算係好方便架啦~
      http://www.daft.ie/

      雖然我而家先寫返blog,不過我既經驗始終都係2年前,可能唔夠update~
      歡迎你繼續支持我^^

      若你想有更多貼近現況既消息,可以加入ireland WH facebook~
      http://www.facebook.com/groups/238911576189270/





      刪除
    2. 好感謝你回覆我!!
      其實我已經報左個讀英文既課程,希望出發之前/出年考埋IELTS先去,起碼比到自己信心嘛!仲會努力學煮野食!
      如果有錢當然想自己一間房,
      不過開頭既時候應該都會搵sharehouse,
      一來平,二來又可以學下人地既文化,一舉兩得。
      另外,方便透露你去既時候帶幾多錢去嘛??
      好似係領事館要求要有$35000,
      可以講約數比我參考嘛??
      當然你唔想答都可以唔答既^^
      一定會繼續支持你個Blog!!
      謝謝你

      刪除
    3. sorry呀我而家先回你message~~我剛先睇到....^_^"
      竟然已經個幾月前!!!=.="

      ^^加油呀~~~為左目標要努力前進~~
      sharehouse都好開心既~可以識到唔同既人~當然始終生活文化不同難免有分歧~不過互相配合就無問題~
      我果時其實得二萬幾蚊度(唔計機票錢),諗住搵唔到工就三個月度回家架啦^^"~

      刪除
  2. 你好呀。我也打算明年申請到愛爾蘭working holiday,遇見你的部落格真好,聽見你說英文差也可以去闖,也算放心。因為這是我最沒信心的。

    回覆刪除
    回覆
    1. ^^ 打算什麼時候出發?~~~英文問題可以克服的, 不要怕~
      歐洲某些國家的人也不會英文~
      出外走走的話你不會後悔. :)

      刪除
    2. Hello, 我也打算明年8月出發的,我想請問是否出發前3.5個月申請就ok呢?是不是只有100名限額,先到先得?因為這是我最後一年可申請了,明年就31歲!我不想錯過!Thank you very much! :)

      刪除
    3. 我那年(2009年)是先到先得~~^^
      但不肯定規矩會否有變~最好跟領事館確認一下~~
      想知道更多WH資料~也可以到facebook專頁看看~
      那裡有正在愛爾蘭WH的朋友~
      https://www.facebook.com/groups/238911576189270/

      希望可以幫到你~^^

      刪除